عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1078
نویسنده : elham
ef42883170dbac25a10e2e65177dd942 مد و بهبود وضعیت ظاهری و 5 نکته مهم و اساسی آنها 

امروزه مد و مدگرایی بخش وسیعی از زندگی روزمره انسانها را به خود اختصاص داده است. نه تنها خانمها به زیبایی ظاهرو آراستگی خود اهمیت می دهند بلکه آقایان نیز به این نتیجه رسیده اند…

امروزه مد و مدگرایی بخش وسیعی از زندگی روزمره انسانها را به خود اختصاص داده است. نه تنها خانمها به زیبایی ظاهرو آراستگی خود اهمیت می دهند بلکه آقایان نیز به این نتیجه رسیده اند که پیروی از مد روز میتواند نقش بسیار مهمی را در زندگی فردی، اجتماعی و حتی شغلی آنها ایفا کند.

البته هنوز هم عده معدودی مخالف این روند هستند. آنها براین باورند که تنها سیرت و باطن افراد مهم است نه ظاهر آنها. اما همه ما می دانیم که مردم به افرادی که خوش لباس هستند با یک دید دیگر نگاه می کنند. با این وجود ما خود منکر اهمیت شخصیت و هویت افراد نیستیم اما قبول کنید که هیچ کس در برخورد اول و با اولین نگاه نمیتواند پی به خصوصیات اخلاقی شما ببرد و برای مثال بگوید: “آه ، خدای من شما واقعا آدم شوخ طبعی هستید.” پس اولین ویژگی که در یک برخورد بیش از سایر مسایل توجه دیگران را به خود جلب میکند وضعیت ظاهری شماست.

در جهان امروزی برای اینکه همیشه یک گام از سایرین جلوتر باشید می بایست به وضع ظاهری خود بیش از پیش اهمیت بدهید و در این راه کلیه حواس خود را به کار گیرید. این امر ممکن است در نگاه اول برای شما (به ویژه آقایان) کمی هولناک جلوه کند، اما بهتر است ترس را کنار بگذارید.

من اینجا هستم تا شما را راهنمایی کنم:

۱-  طبق توصیه کارشناسان عمل کنید
تعداد بسیار زیادی از آقایان طرز پوشش کاملا تحمیلی دارند، به این معنا که لباسهایی را بر تن می کنند که در ابتدا مادرانشان برای آنها انتخاب می کردند سپس نامزدها و در آخر هم همسرانشان. از سوی دیگر مردان به ظاهر مقتدری هم وجود دارند که ترجیح میدهند هیچ سبک خاصی در پوشش خود نداشته باشند تنها به این دلیل که نمیخواهند از یک شیوه تحمیلی در لباس پوشیدن پیروی کنند.
اگر تا کنون امکان استفاده از یک سبک دلخواه در طرز لباس پوشیدن خود را نداشته اید بهتر است از امروز نصایح کارشناسان را در زندگی خود به کار گیرید. به جای اینکه سر مقاله های ورزشی را بخوانید یا به دنبال عکس کودک هفته در مجله خانواده باشید بهتر است به سراغ یکی از مجله هایی که مربوط به آقایان است بروید و اگر به اینترنت دسترسی دارید به بخش مد و مسائل زندگی سایت مردمان مراجعه کنید.

با خواندن چند مقاله متوجه نکاتی میشوید که همیشه باید رعایت شوند.
مثلا: هیچ گاه جورابهای روشن را با کفشهای تیره نپوشید، سعی کنید همیشه کفش خود را با کمربندتان جور کنید، و از پوشیدن لباسهای خیلی تنگ به شدت پرهیز کنید.هنگامیکه در حال ورق زدن مجله ها هستید به تبلیغاتی که همیشه به سادگی از آنها می گذشتید توجه کنید . بهترین ایده در پیدا کردن الگوهای مناسب پوششی در همین تبلیغات نهفته است.

۲- 
 
ادامه مطلب

تاریخ :
بازدید : 1074
نویسنده : elham

 

 

6368997ad05ee34efc5d89493ddbda40 پرفروش‌ترين عينك های آفتابي‌ مردانه دنيا در فصل اخير

 

تکثیر خلبان‌ها
پرفروش‌ترین عینک آفتابی دو فصل اخیر در دنیا، عینک آفتابی مارک تام فورد بوده که به چارلز هم معروف است. مدل این عینک آفتابی، مدل خلبانی است و در ۳ رنگ‌بندی وارد بازار شده است. این عینک فوق‌العاده ظریف است و طراحی خارق‌العاده‌ای دارد. این عینک صددرصد نسبت به اشعه ماوراء بنفش ایمن است.
 

 

25b4dca652ed8a9259b797c73922a6b2 پرفروش‌ترين عينك های آفتابي‌ مردانه دنيا در فصل اخير

 

ورزشی همه کاره

در مقام دوم پرفروش‌های عینک آفتابی مردانه، عینک مارک Arnette است. این عینک در رده ورزشی‌ها به حساب می‌آید و یکی از دلایل پرفروش شدنش هم قیمت مناسبش بوده. در ضمن در برابر اشعه‌های خطرناک ایمن است. لنز ضدضربه و قاب زیبا، از دیگر ویژگی‌های این عینک است.

 

 


تاریخ :
بازدید : 1114
نویسنده : elham

جدیدترین مدل های هایلایت مو 2011 / www.irannaz.comجدیدترین مدل های هایلایت مو 2011 / www.irannaz.com

 

 

 


یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com