عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1406
نویسنده : elham

 

محلول ضد شوره :

یك مشت نعنا خشك را در یك فنجان سركه و دو فنجان آب حوش سماور مخلوط كنید. به مدت ده دقیقه در شعله ضعیف حرارت دهید. پس از سرد شدن، از صافی عبور داده و پوست سر را با آن به طور كامل ماساژ دهید. این محلول ضد شوره، سه بورین و خارش پوست سر می باشد.


تاریخ :
بازدید : 1068
نویسنده : elham
جلوگیری از رشد موهای زائد با چای نعناع
براساس یک پژوهش جدید، زنان می‌توانند برای از‌بین‌بردن موهای زائد چای نعناع بنوشند. به گفته دانشمندان، رویش موهای زائد در زنان ناشی از فعالیت هورمون‌های جنسی است که باعث ایجاد صفات ثانویه جنسی مردان در آنان می‌شود.

محققان دانشگاه سلیمان‌ ترکیه معتقدند که نوشیدن چای نعناع رشد موهای زائد را به حداقل ممکن می‌رساند.

مهمت نومان تامر، محقق، در این زمینه می‌گوید: «درمان‌های رایج در مورد موهای زائد بیشتر حول محور مقابله با هورمون‌های جنسی آندروژن است، حال آن که چای نعناع شیوه‌ای طبیعی برای این منظور است.»

این گروه از محققان ضمن بررسی اثرات نعناع در کم‌مویی به این نتیجه نیز رسیدند که این گیاه میل جنسی را در مردان کاهش می‌دهد


:: برچسب‌ها: جلوگیری از رشد موهای زائد , موهاي زائد , نعناع ,
تاریخ :
بازدید : 1427
نویسنده : elham

ست لباس زنانه | www.pixbaran.com

 

 

ست لباس زنانه | www.pixbaran.com

 

براي ديدن عكس هاي بيشتر به ادامه مطلب سر بزن



:: برچسب‌ها: ست لباس , ست , لباس ,
         

 

 
 
 
 
 
این مقاله شما را با قوانین  مد در محیط کار و صعود از نردبان موفقیت آشنا می کند تا با ظاهری مورد اطمینان و کارآمد در محیط کارتان ظاهر شوید.
 
 
 
 
قانون اول :...
 
 
براي خواندن قوانين به  ادامه مطلب سر بزن

 


تاریخ :
بازدید : 1009
نویسنده : elham

چند قانون برای مد آقایان در محل کارشان !

 

درست است که قضاوت از روی ظاهر افراد خیلی کار درست و اصولی نیست ولی این را بدانید که مدیر و همکاران شما برای آشنایی با شما درب ورودی جز ظاهرتان نمی شناسند.

 
تاریخ :
بازدید : 1026
نویسنده : elham
 

چگونه دندان های سفیدی داشته باشیم

 اگر بخواهيم دندان‌هايمان سفيدتر شوند چه بايد بكنيم؟

سفيد شدن دندان‌ها با روش‌هاي رايج توسط هر كسي و با هر روشي هم كه انجام شود يك راه دائمي‌ نيست. سفيد كردن با روش‌هاي بليچينگ نتيجه‌اي براي مدت زمان حداكثر يكساله دارد. با لامينيت دندان‌ها هر چند تغيير رنگ با كندي اتفاق مي‌افتد، ولي خطر بروز مشكلات مرتبط با نياز به تكرار اين درمان‌ها همواره وجود دارد. براي كساني كه روش‌هاي بليچينگ را ترجيح مي‌دهند اين كار بايد در دوره‌هاي 6 تا 12 ماهه تكرار شود. به غير از هزينه كردن براي سفيدي دندان، شما از راه‌هاي زير هم ممكن است سود ببريد:

سيگار نكشيد، چاي كمرنگ بنوشيد و حداقل....

ادامه مطلب سر بزن



:: برچسب‌ها: دندان , سفيدي دندان ,
تاریخ :
بازدید : 1159
نویسنده : elham
 

درمان آكنه با عصاره يا روغن گياهي، يكي از رايج‌ترين شيوه‌هاي درماني عطردرماني است.

تاثير عطردرماني بر روي پوست

 

 

در شيوه «عطر درماني»، درمانگران از عطر، اسانس و عصاره گياهان دارويي كه به‌صورت طبيعي و بدون تماس با كودهاي شيميايي پرورش يافته‌اند، براي درمان بيماري‌هاي مختلف مانند بيماري‌هاي پوست و مو استفاده مي‌كنند. يكي از پرطرفدارترين كاربردهاي اين شيوه درماني در بهبود سلامت پوست، مو و زيبايي آن‌هاست. ...

ادامه مطلب يادت نره

 

 


تاریخ :
بازدید : 1500
نویسنده : elham

 

مدل کفش اسپرت مارک نایک Nike

 

مدل کفش اسپرت مارک نایک Nike

 

ادامه مطلب يادت نره


یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com