چند نکته طلایی درباره موی آقایان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 905
نویسنده : elham
چرا نه؟ لباس ها تغییر می کند، بنابراین مدل مو هم می تواند تغییر کند. اما فراموش نکنید که تنها به دنبال مدل مویی بروید که به صورت و فیگور شما هم بیاید. مثلا اگر مدل موی خروسی با جلوی سر ایستاده و بلند(faux hawk) در یک فصل مد شده است، به این معنی نیست که کسی که صورت بلند و کشیده‌ای دارد این مدل مو را انتخاب کند.
 
دیوید بکام با مدل موی faux hawk
 

آیا سن انتخاب مدل مو را محدود می‌کند؟

سن در این مورد کاملا بی‌‌ربط است، مدل مو تنها بستگی به نوع مو و سلیقه‌ی شخصی دارد که از آن استفاده می‌کند. بسیاری از افراد مسن و میانسال هستند که کاملا شیک و مد به نظر می‌رسند. بنابراین سن ارتباطی به این موضوع ندارد. البته مطمئنا پدربزرگ شما مدل موی خروسی نمی‌گذارد! اما می‌تواند از مدل های جدید و جالبی که به او می‌آید، استفاده کند.
 
 

مدل های موی کلاسیک مردانه که در همه فصول و همیشه می تواند از آن استفاده کرد، کدام هستند؟

انواع مدل موی کلاسیک وجود دارد، اما یکی از مدل‌های موی کلاسیک که امروزه بسیار رایج است، مدل موی ( پریشان)  textured است؛  این مدل مو شما را طوری نشان می‌دهد که انگار تازه از خوب بیدار شده‌ایدٰ اما مدلی جالب و زیبا است.
 
مدل موی textured 2008
 
مدل موی کلاسیک ساده
 
 مدل پریشان
 
 
چه مدل موهایی به مراقبت کمتری نیاز دارد؟

مدل موهایی که به مراقبت کمتری نیاز دارد، نتیجه اصلاح موی درست و مناسب است. آرایشگر شما باید بتواند آرایش مناسب مو را براساس شکل صورت و فیگور شما انجام بدهد- چه شما یک صورت کشیده داشته‌باشید یا صورتی پهن و استخوانی- همچنین باید به فرم و بافت موی شما توجه کند. با اصلاح موی مناسب نیاز کمتری به مراقبت از مو وجود دارد.

اما مدل موهایی که به رسیدگی بیشتری نیاز دارد، معمولا مدلهایی است که به خوبی انجام نشده است و باید با به کار‌بردن مواد آرایشی بسیار به شکل خاصی دیده شود. بنابراین آرایش موی بد باعث می‌شود که از مواد آرایشی زیاد استفاده کنیم تا ظاهر موی دلخواه خود را داشته باشیم.

 

بزرگترین اشتباه آقایان در آرایش مو چیست؟

بزرگترین مشکل افراد در انتخاب محصولات آرایشی مناسب است. به عنوان مثال محصولاتی که بر پایه آب هستند و با نام کرم شناخته می شوند، باعث افزایش رطوبت موی شما می شود و برای کسانی که موی خشکی دارند، بسیار عالی است. محصولاتی که مات هستند وچندان براق نیستند، برای موهای معمولی بسیار خوب است. اگر شما از مواد آرایشی براق بر روی موی معمولی استفاده کنید، ظاهری چرب و روغنی پیدا‌می کنید. شما باید در همه چیز تعادل داشته باشید. بنابراین افرادی با موی خشک باید از مواد مرطوب استفاده کنند تا موی خود را طبیعی‌تر و معمولی‌تر نشان بدهند و آقایانی که موی معمولی دارند باید از مواد مات و غیربراق استفاده کنند.

همچنین از به کاربردن زیاد مواد آرایشی مو خودداری کنید. همچنین زمانی باید آنها را روی موی خود قرار بدهید که موی شما خشک باشد. شما باید همیشه شامپو مناسب موی خود را استفاده کنید، مثلا اگر موی صاف و شلی دارید، از شامپو مرطوب کننده استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود که موهایتان صافتر بشود و به سرتان بچسبد.
 
 

آیا رنگ کردن مو برای مردان خوب است؟

در حال حاضر داشتن موی خاکستری برای بسیاری از مردان جالب است و بعضی از آقایان موی سفید یا خاکستری را با موی طبیعی خود ترکیب می‌کنند؛ بسیاری از خانمها این رنگ مو را می پسندند. البته بعضی از مردان هم دوست دارند که موهای سفید خود را با رنگ کردن بپوشانند.
 
 
در مورد های‌لایت آقایان هم اگر موی خود را یک درجه روشنتر یا یک درجه تیره‌تر کنند، خیلی واضح و مشخص نمی‌شود که کار متفاوتی انجام داده‌اند و شاید خوب و جالب به نظر برسد.


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری salam be webloge man khosh oumadin omidvaram lahazate khubiro tu webam dashte bashin nazaratun ro baraye harche behtar shodane webam bedin

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MODو آدرس trendy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com